مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-18پزشكي

تقدیر از  پرستاران نمونه فارس/ 300 پرستار داوطلب حضور در غزه شدند


در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، مراسم تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان های استان فارس در شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، مراسم تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان های استان فارس در شیراز برگزار شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 27 آبان در این مراسم گفت: جامعه پرستاری در تمام دنیا در هر شرایطی از جمله جنگ و بمباران بر بالین بیمار حاضر هستند و همه ما به داشتن همکارانی مانند شما افتخار می کنیم.

مهرداد شریفی افزود: حوزه پرستاری دارای سه ضلع شامل دفتر پرستاری، نظام پرستاری و دانشکده پرستاری و مامایی است و تلاش کرده ایم تا این سه ضلع در کنار هم مسایل حوزه پرستاری را پیگیری و حل کنند.

وی با اشاره به تلاش های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه مسایل مربوط به پرستاران گفت: در حیطه تعرفه پرستاری چالش هایی وجود داشت که با همکاری و همفکری شما پرستاران، بخش زیادی از این چالش ها برطرف شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت گفت: در سه سال مبارزه سخت با ویروس کرونا، عزیزانی را از دست دادیم، اما جامعه پرستاری در تمامی بحران ها در کنار سایر کادر درمان حضور داشته اند و این راه همچنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از  پرستاران نمونه فارس/ 300 پرستار داوطلب حضور در غزه شدند

تقدیر از  پرستاران نمونه فارس/ 300 پرستار داوطلب حضور در غزه شدند